loading...
سایت سرگرمی و تفریحی فان کده{اینفو}
به نام خدا

تبلیغات درسایت فان کده

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

درهم وبرهم



بازديد کننده گرامي به فان کده خوش آمـديد

http://www.uplooder.net/


:: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشدودر سایت ساماندهی به ثبت رسیده است


:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در سایت فان کده و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند


:: امکانات ويژه مانند ارسال جدیدترین مطالب داغ و جذاب از سرتاسر اینترنت به ایمیل شما ,


:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد


چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت چپ بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 68 amirzarbakhsh
ثبت دامنه های رایگان tk,ml,cf,ga 1 344 admin
پسر 16 ساله به دختر 14ساله معلول در پارک تجاوز و نيمه جان رها كرد؟! 0 546 admin
دختران داف پندار+ 18 11 1116 admin
عکسی لو رفته از پارتی دختران در حال روزه خواری عکس 0 449 admin
راه های برای ترک خود ارضایی{فقط آقایان بالای 18سال بخوانند} 0 418 admin
مدل شلوار وساپورت زنانه 0 444 admin
لو رفتن عکسهای یک پارتی تهران عکس 0 769 admin
عکس جدید مهناز افشار و طلا گلزار در امریکا تصاویر 0 378 admin
ببین این زن چه طور سیگار میکشه!!! 0 276 admin
بد شانسی زن هایی که مراقب دوربین مخفی نبودند عکس 18 0 633 admin
عکس جدید از سلنا گومز در ام تی وی 0 211 admin
بیوگرافی رئیس جمهور کشورمان{حسن روحانی} 1 258 admin
قتل دوست پسر با کفش های پاشنه بلند! عکس 1 233 admin
اینگونه ماشین را تعمیر کنید عکس 1 208 admin
فروختن کلوچه با پورشه!!! عکس!!! 0 235 admin
عکس های سحرقریشی رو زا دست نده 0 279 admin
عکس داف های ایرانی جدید 18 0 549 admin
عکس کاملا بی حجاب لیلا اوتادی 18 0 536 admin
عکس جنجالی از لیلا اوتادی 0 287 admin
admin بازدید : 182 یکشنبه 11 تیر 1396 نظرات (2)

               تبلیغ یخچال آزمایش قبل از انقلاب +۱۸

 

 

 

 

 

 

 

           برای دیدن عکس بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

 

 

Artin-admin بازدید : 770 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

هنوز بازتاب های مربوط به عکس یادگاری با وضعیت زننده برخی بازیگران زن سینمای ایران در مزار شهدا فراموش نشده که این بار هنرنمایی دیگری از این قشر در فضای مجازی منتشر شده است.

در این تصویر، یکی از بازگران جوان و تازه چهره شده سینما به نام “مهسا کامیابی”، با پوششی نامناسب در مقابل یکی از اماکن متبرکه و زیارتگاهها اقدام به انداختن عکس به اصطلاح یادگاری با فیگورهای هنری کرده است.

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب......

Artin-admin بازدید : 487 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش پرداد :عکس جدید نیکی کریمی و برادرش در لندن .

نیکی کریمی عکس زیر را منتشر کرد و نوشت:

با برادر عزيزم خشايار همين روزها ...

 

Artin-admin بازدید : 322 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

دختری که خون گریه می کند

یک دختر 14 ساله هندی به طرز عجیبی از سه سال قبل 50 بار در روز به جای اشک خون گریه می کند. از بدن توینکل دویودی دختر 14 ساله هندی بدون اینکه دچار هیچ جراحت و زخمی شده باشد خون خارج می شود. از سه سال قبل این خون از چشمها، بینی، سر حد مو و پیشانی، گردن و کف پاهای این دختر 50 بار در روز خارج می شود.
 
این دختر در خصوص وضعیت خود توضیح داد: از چشمها، دستها، سر، گوشها، بینی و از همه جای سطح بدنم خون خارج می شود. وقتی خونریزی آغاز می شود من هیچ جراحتی ندارم اما این خونریزیها من را به شدت خسته می کنند و بعضی وقتها سردرد می گیرم. دکتر باچانان پزشک آمریکایی که در انگلیس کار می کند برای معاینه این دختر نوجوان به هند سفر کرده است.

وی اظهار داشت: من هرگز یک مورد مشابه این مورد را ندیده ام و یا در تاریخ پزشکی نخوانده بودم که خون به صورت خود به خود از پوست سر و یا کف دستها خارج شود. من بسیار خرسند خواهم شد اگر بتوانم به این نوجوان کمک کنم.

 

ادامه مطلب......

admin بازدید : 254 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سیاری از رسانه ها نورای ۴ ساله را تنها فرزند علی دایی معرفی می کنند اما در واقع چنین نیست. 

عصر ایران، دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه ها منتشر شده است. فرزند دیگر علی دایی که این یکی هم دختر است "دنیز” نام دارد و حاصل ازدواج نخست و البته نافرجام علی دایی است. "دنیز” 9 ساله هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می آید.

admin بازدید : 209 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 155 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 121 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

مهر : خواننده موسیقی پاپ کشور تازه‌ترین تک آهنگ خود را همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) منتشر کرد. "قاسم افشار" با اشاره به انگیزه های خود برای ساخت این تک آهنگ که با عنوان "تعزیه" در فضای مجازی منتشر شده، توضیح داد: من قبل از محرم حاجتی داشتم که برای برآورده شدن آن نذر کرده بودم که اگر این حاجت بر آورده شود در اسرع وقت نسبت به تولید یک تک آهنگ با موضوعیت حضرت سید الشهدا (ع) اقدام کنم. وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون این سعادت و افتخار را نداشتم که پیرامون مقام والای امام حسین (ع) و واقعه کربلا اثری را بخوانم بنابراین بسیار خوشحالم که این افتخار نصیبم شد و به خاطر نذری که داشتم می توانم قطعه ای را در منقبت حضرت سید الشهدا بخوانم.

admin بازدید : 255 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (1)

کتایون ریاحی گفت که داستان "ماهی قرمز کوچولو" را سال‌ها پیش نوشته ولی حالا زمان چاپ آن فرا رسیده است.

به گفته کتایون ریاحی انتشارات "شمع و مه" آثار فرهنگی و ادبی به خصوص ادبیات معاصر ایران را به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر می‌کند تا تبادل فرهنگی بین ایران و کشورهای مختلف به وجود بیاید. کتایون ریاحی در این جلسه قسمت‌هایی از داستان "ماهی قرمز کوچولو" را برای مخطبان خواند.

 

ادامه مطلب....

admin بازدید : 129 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

عکس بدون شرح بهاره افشاری که روز به روز چهره اش دارد تغییر می‌کند و با چهره چند سال پیش خود اصلاً قابل مقایسه نیست!

admin بازدید : 102 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)
صراط: اجساد تعدادی از زائران ایرانی عتبات عالیات در یک گور دشته جمعی کشف شد.

پایگاه اطلاع رسانی مجلس اعلای اسلامی عراق  با اعلام این خبر نوشت:

نیروهای بسیج مردمی جنگ با داعش در منطقه شاخات در نزدیکی لطیفیه در جنوب بغداد از رسانه ها دعوت کردند که از یک گور دسته جمعی در این منطقه که قربانیان داعش در آن مدفون شده اند بازدید کنند.

یکی از رهبران این نیروهای مردمی گفت که این گروه توانسته گوری دسته جمعی در این منطقه در جنوب بغداد پیدا کند که معلوم شده که در آن زائران عراقی و ایرانی که با پای پیاده عازم حرم مطهر سالار شهیدان (ع) در کربلا بوده اند مدفون شده اند.

به گفته ابوکرار این افراد با لباس های خود دفن شده اند و مدارک شناسایی خود را همراه داشته اند و از این طریق می توان آنان را شناسایی کرد.

پیش از این خبری دال بر کشتار زائران ایرانی توسط داعش در رسانه ها منتشر نشده بود و این اولین بار است که ارگان رسمی مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، به این مسأله می پردازد.
هنوز مقامات ایرانی به این موضوع واکنشی نشان نداده اند.
 

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

admin بازدید : 122 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

مریم کاویانی که همیشه نقش خواهر های مهربان یا عمه های دلسوز را بازی می‌کند، این عکس را در ساحل یکی از کشور های اروپایی به اشتراک گذاشت.

 

admin بازدید : 118 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 108 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 109 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

 

ماهی خیلی عجیبی که مانند سگ واق واق می کند + عکس

پیگوسن تروس ناته ره ری پیرانیا مطالب جالب و خواندنی ماهی خیلی عجیبی که مانند سگ پارس می کند ماهی خیلی عجیب تفریح و سرگرمی    ماهی خیلی عجیبی که مانند سگ پارس می کند + عکس

پیرانیا نام ماهی است که در رویارویی با دشمن مثل سگها واق واق می کند.
«پیرانیا»، ماهی تیزدندان آب های شیرین آمریکای جنوبی برای نشان دادن تسلط خود به رقیب سه نوع صدا از خود تولید می کند. یک پژوهش تازه در دانشگاه لی یژ بلژیک نشان می دهد که پیرانیا برای تصاحب غذا یا دور کردن رقیب صداهایی مانند واق واق سگ از خود در می آورد.پژوهشگران متوجه شدند که هنگام افتادن به تور، ماهی شکم سرخ پیرانیا با نام علمی «پیگوسن تروس ناته ره ری» و از رده پرتو بالگان واق واق می​کند! پژوهشگران پس از ضبط صدای این ماهیان دریافتند که آنها در رویارویی با دشمن و خطر واق واق می کنند.به گزارش سایت «وایرد»، پیرانیا سه نوع صدای گوناگون در هنگام پیکار از خود در می آورد. گونه ای از این سه نوع صدا مانند واق واق است و آن را هنگامی در می آورد که به سرعت به سوی پیرانیای دیگری از رو به رو حمله می برد.

 

بقیه در ادامه ی مطالب

admin بازدید : 102 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (1)

آخرین نیوز : "آزاده نامداری" در اینستاگرامش نوشت: «تو را دارم میخوانم،…تو را با دقتی تمام نشدنی... واژه به واژه...خاک... خاک یعنی خاک بر سر لحظه هایی که ما با هم نیستیم... و تنهایی یعنی تو که نمیدانی بی من چقدر تنهایی...»

 

admin بازدید : 185 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

صراط: این دو دختر15 و 17 ساله هم اکنون در شهر رقه سوریه که کنترل آن به دست داعش افتاده زندگی می کنند. آنها در قالب جهاد نکاح به ازدواج تروریست هایی از چچن در آمده و حامله شده اند.

دو دختر اتریشی که چند ماه پیش از شهر وین به منظور جهاد نکاح به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته بودند، با ارتباط اینترنتی با خانواده هایشان اعلام کردند قصد بازگشت به اتریش را دارند.

 

 

ادامه مطلب....

admin بازدید : 124 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

جمهوریت : افتتاحیه یک فست فود در شرق تهران حاشیه های زیادی را به وجود آورده. این رستوران یک روز پس از افتتاح از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد اما اصل ماجرا چه بود؟ از روزهایی که این ملک برای فست فود اجاره داده شد، آژانس های مشاور املاک شرق تهران از رقم بالای اجاره آن حرف می زدند. براساس شنیده ها مستاجر برای اجاره این مغازه 300 متری، یک میلیارد تومان پول رهن داده و ماهیانه 90 میلیون تومان کرایه می دهد. رقمی نجومی که برای اجاره یک ملک تجاری در شرق تهران غیرقابل باور است اما گویا مالک این فست فود به قدری متمول است که غیر از این اجاره بهای بالا و دکوراسیون چند صد میلیونی که برای فست فودش هزینه کرده، تمایل داشت یک افتتاحیه پر سروصدا هم برای رستورانش برگزار کند این مراسم افتتاحیه دو هفته پیش برگزار شد، افتتاحیه ای که در آن چند بازیگر سرشناس سینمای ایران حضور داشتند و باعث شدند شب افتتاح رستوران، فلکه اول تهرانپارس بسته شود اما همه حاشیه ها به اینجا ختم نشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

admin بازدید : 205 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 131 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

آزاده نامداری پس از بازدید از نمایش "زورو محاکمه می‌شود" در پشت صحنه این نمایش با هنرمندان عکس یادگاری گرفت و نوشت: "تبریک به احسان کرمی … این نمایش هرشب توی فرهنگسرای نیاوران اجرامیشه..به همه بویژه علاقه مندان زورو توصیه می کنم." 

 

admin بازدید : 180 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

الناز شاکردوست با انتشار عکس زیر از خودش نوشت:
زن زیبـاســت ... چه آن زمان که از فرط خستگی چهره اش در هم است... چه آن زمان که خود را می آراید از پس همه خستگیهایش.. چه آن زمانی که خسته از همه تُهمتها و نابرابریها باز فراموشش نمی شود؛ لبخند روى لبانش را.. زن زیباست ... زمانی که لطافت جسم و روحش را توأمان درک كردى... زمانی که نداشته های خودت را به حساب ضعفش نگذاشتی ... آری زن زیبـــــاست...

 

admin بازدید : 114 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

 

طبق آمارهای رسمی، تمایل گردشگران ایرانی برای سفر به دوبی درحالی طی سال‌های اخیر کاهش یافته است که علاوه‌بر افزایش قیمت ارز، بحث تامین امنیت گردشگران ایرانی در این شیخ‌نشین نیز در این امر تاثیرگذار بوده است. این ناامنی با واقعه‌ی تجاوز به بانوان ایرانی شکل حادی به خود گرفته است.

اواخر هفته گذشته بود که رسانه‌های اماراتی از ربوده شدن دو گردشگر زن ایرانی به مدت پنج ساعت در یکی از سواحل معروف و پرتبلیغ دوبی و تجاوز، آزار و اذیت، ربایش، سرقت و تهدید آن‌ها خبر دادند. انتشار اخباری این‌چنین محرکی شد تا به آمار سال‌های اخیر در زمینه‌ سفر ایرانی‌ها به این شیخ‌نشین پر زرق و برق نگاهی بیندازیم؛ آماری که گویای این واقعیت است که دوبی همچون گذشته دیگر حیاط خلوت گردشگران ایرانی نیست.

در سال ۲۰۱۳ تعداد گردشگران ایرانی که به دوبی سفر کردند ۱۴٫۱ درصد کاهش داشت و این به معنای این بود که ایرانی‌ها بزرگترین کاهش سالانه‌ گردشگر در دوبی را به نام خود زدند. در سال گذشته تنها ۲۷۸ هزار ایرانی دوبی را به عنوان مقصد سفر انتخاب کردند.

این در حالیست که در سال ۲۰۱۱ ایران رتبه چهارم را در زمینه صدور گردشگر به دوبی داشت و این رقم به ۴۷۷ هزار مسافر رسیده بود.

....

admin بازدید : 143 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

درحال حاضر به دلیل کمبود مجاهده ی زن برای جهاد نکاح، نیروهای تکفیری به نزاع با یکدیگر پرداخته اند و اقدام به قتل دیگر منافقان کرده اند!
پیش از این «محمد العریفی» از مفتی های سرشناس وهابیت عربستان با صدور فتوایی اعلام کرده بود که حتی زنان شوهردار هم می توانند تن به “جهاد نکاح” دهند. بدنبال این شاهکار منحصر بفرد، شیخ «ناصر بن سلیمان بن محمد العمر» یکی دیگر از شیوخ سلفی سعودی با صدور فتوایی جدید، «جهاد نکاح با محارم» را نیز حلال اعلام کرد.


بر اساس فتوای وی، اگر مجاهدان راه حق! برای برآوردن نیازهای خود دسترسی به دختران و یا زنان غیرمَحرم نداشتند،‌ می توانند با بانوان و دوشیزگان مَحرم خود اقدام به انجام عمل زناشویی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب....

admin بازدید : 175 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

صراط: مسعود پاکدل، عکاس و مجری طرح سریال شاهگوش بر روی صفحه اختصاصی خود در این شبکه تصویری از گریم حسن روحانی بر روی چهره خود انتشار داده است. این تست گریم شاهکاری از استاد عبدالله اسکندری است که در پشت صحنه سریال شاهگوش به اجرا درآمده است.

بر اساس شنیده ها مسعود پاکدل قرار بوده در یکی از قسمتها در نقش حسن روحانی به ایفای نقش بپردازد که با صلاحدید داود میرباقری این قسمتها از سریال حذف گردیده است

admin بازدید : 260 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

ک عکاس خوش ذوق در اقدامی فوق العاده از برخی زائران حرم حضرت امامزاده صالح که برای ورود به این مکان مقدس می بایست چادر به سر می کردند، قبل و بعد از چادری شدن از آنها تصویربرداری کرده است.
شایان ذکر است امامزاده صالح از فرزندان امام موسی کاظم (علیه السلام) می باشند و این مکان مقدس در میدان تجریش، شمال شهر تهران واقع شده است

 

 

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب.....

admin بازدید : 254 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (2)

ورود یک زن محجبه مسلمان با حجاب اسلامی به استخری عمومی در اسپانیا جنجال گسترده ای در رسانه های این کشور ایجاد کرد و سبب شد شهرداری شهر ” ویتوریا” در شمال اسپانیا ورود با لباس و بدون مایو به استخر را ممنوع اعلام کند.

 

32acdfd 520x308 ورود یک زن محجبه مسلمان به استخر مختلط در اسپانیا + عکس

 

 

 

ادامه عکس و مطلب در ادامه مطلب.....

admin بازدید : 276 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 308 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

وقتی اینترنت محل عکسهای خاص هنرمندان شده و جوانان را مورد تاخت و تاز فرهنگی و مدگرایی خود قرار میدهند ( شبنم قلی خانی در استرالیا )

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      ادامه مطلب..........

admin بازدید : 123 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

گالری عکس های جدید نازنین کریمی

گالری عکس های جدید نازنین کریمی ۲۰۱۴

گالری عکس های جدید نازنین کریمی ۹۳

 

گالری عکس های جدید نازنین کریمی گالري جديد ترين عکس هاي نازنين کريمي هواداران نازنين کريمي همسر نازنين کريمي نازنين کريمي فيلم ها و سريال هاي نازنين کريمي عکس هاي کمياب نازنين کريمي عکس هاي نازنين کريمي در سال 93 عکس هاي ناب و ديدني نازنين کريمي عکس هاي متفرقه و جديد نازنين کريمي عکس هاي شخصي نازنين کريمي سن نازنين کريمي سايت رسمي نازنين کريمي تصاوير ناب از نازنين کريمي بيوگرافي نازنين کريمي ازدواج نازنين کريمي گالری عکس های جدید نازنین کریمی

admin بازدید : 118 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 207 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 200 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

شهناز شهبازی همسر شاهین باباپور (کارگردان) می باشد. وی دوره بازیگری را زیر نظرامین تارخ گذارنده است. شهبازی در اولین تجربه بازیگری‌اش در سریال خانه سبز در سه اپیزود حضور پیدا کرد.

 

عکس های شهناز شهبازی بازیگر ستایش به همراه همسرش

شاهین باباپور همسر شهناز شهبازی

 

 

بقیه در ادامه ی مطالب

سایت سرگرمی تفریحی فان کده

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
  • يکشنبه 11 تير 1396
  • جمعه 09 تير 1396
  • چهارشنبه 03 تير 1394
  • پنجشنبه 20 فروردين 1394
  • چهارشنبه 13 اسفند 1393
  • سه شنبه 12 اسفند 1393
  • يکشنبه 10 اسفند 1393
  • سه شنبه 23 دی 1393
  • شنبه 29 آذر 1393
  • سه شنبه 18 آذر 1393
  • شنبه 08 آذر 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • جمعه 23 آبان 1393
  • سه شنبه 13 آبان 1393
  • دوشنبه 12 آبان 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 27 مهر 1393
  • پنجشنبه 24 مهر 1393
  • چهارشنبه 23 مهر 1393
  • يکشنبه 20 مهر 1393
  • دوشنبه 31 شهريور 1393
  • يکشنبه 23 شهريور 1393
  • شنبه 22 شهريور 1393
  • جمعه 21 شهريور 1393
  • چهارشنبه 05 شهريور 1393
  • جمعه 17 مرداد 1393
  • پنجشنبه 16 مرداد 1393
  • سه شنبه 14 مرداد 1393
  • دوشنبه 13 مرداد 1393
  • جمعه 13 تير 1393
  • سه شنبه 03 تير 1393
  • شنبه 17 خرداد 1393
  • پنجشنبه 08 خرداد 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 02 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 01 ارديبهشت 1393
  • شنبه 30 فروردين 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • چهارشنبه 27 فروردين 1393
  • سه شنبه 26 فروردين 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • چهارشنبه 13 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • دوشنبه 11 فروردين 1393
  • يکشنبه 10 فروردين 1393
  • چهارشنبه 06 فروردين 1393
  • دوشنبه 04 فروردين 1393
  • يکشنبه 03 فروردين 1393
  • شنبه 02 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • سه شنبه 27 اسفند 1392
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • شنبه 24 اسفند 1392
  • پنجشنبه 22 اسفند 1392
  • چهارشنبه 21 اسفند 1392
  • جمعه 16 اسفند 1392
  • پنجشنبه 15 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • يکشنبه 11 اسفند 1392
  • شنبه 10 اسفند 1392
  • جمعه 09 اسفند 1392
  • دوشنبه 05 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • پنجشنبه 01 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • يکشنبه 27 بهمن 1392
  • دوشنبه 21 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • پنجشنبه 10 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • سه شنبه 08 بهمن 1392
  • يکشنبه 06 بهمن 1392
  • چهارشنبه 02 بهمن 1392
  • سه شنبه 01 بهمن 1392
  • پنجشنبه 19 دی 1392
  • شنبه 14 دی 1392
  • نظرسنجی
    پورتال سایت فان کده راچگونه ارزیابی میکنید؟
    به نظرشماکدام تیم باشگاهی ایران آینده خوبی دارد؟
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع , مطلب بگذاریم.!؟
    خرید شارژ

    بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 115
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 436
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 2,901
  • بازدید سال : 22,691
  • بازدید کلی : 274,646